Wyszczuplanie twarzy

W XXI wieku dekalog atrakcyjności to zadbana skóra, szczupła sylwetka i podkreślenie naturalnego piękna twarzy. Małoinwazyjne zabiegi pozwalające wyszczuplić twarz cieszę się dużą popularnością. Z wiekiem następują różne procesy niekorzystnie wpływające na wygląd twarzy. Jeśli chodzi o wyszczuplanie tej części ciała, bardzo ważna jest analiza przyczyn zjawiska ciężkości twarzy.

Małotrakcyjny wygląd twarzy może wiązać się z przerostem mięśni żwaczy: dolna część twarzy nabiera ciężkiego wyglądu przez przerośnięte mięśnie żwacze, co prowadzi to do szeregu komplikacji zdrowotnych takich jak bóle głowy, zgrzytanie zębami, uszkadzanie szkliwa, ale też defektów estetycznych w postaci maskulinizacji dolnej części twarzy. W tym przypadku idealnym zabiegiem wysmuklającym twarz będzie podanie neuromodulatora, który z miesiąca na miesiąc będzie powodował harmonizację rysów twarzy. Zabieg już po kilku dniach zadziała korzystnie na redukcję dolegliwości bólowych, usunie nocne zgrzytanie zębami.

Inną metodą wyszczuplenia twarzy będzie modelowanie zapadniętych skroni czy policzków kwasem hialuronowym oraz podkreślenie linii żuchwy – czyli zabieg wolumetrii twarzy. Poprzez uzupełnienie brakujących objętości i modelowanie żuchwy oraz brody twarz wyszczupli się optycznie, przywrócona zostanie harmonia i kody młodości. Będzie to najbardziej naturalna metoda pozbycia się załamań owalu twarzy w postaci tzw. chomików.

Jeżeli potrzeba jest zredukować selektywnie tkankę tłuszczową w miejscu gdzie zdeponowała się ona, wpływając niekorzystnie na wygląd twarzy- stosujemy lipolizę iniekcyjną. Polega ona na rozpuszczeniu tkanki tłuszczowej, która często w nadmiarze gromadzi się w okolicy podbródka czy dolnej części twarzy.

Hifu – modelowanie twarzy i wyszczuplenie jej jest możliwe dzięki użyciu technologii, która wykorzystuje fale ultradźwiękowe. Hifu jest bezinwazyjną metodą konturowania twarzy, jak również poprawia kondycję skóry.

Wszystkie treści na tej stronie mają charakter informacyjny, nie gwarantują identycznych efektów u każdego leczonego pacjenta i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.